Wednesday, December 11, 2019

BBM3410Satu2019: Video 15 Third Layer (Saya Tahu)




https://www.youtube.com/watch?v=UOvA1Z_6V-g

           Pada video yang terakhir ini, aku memegang watak sebagai seorang penyanyi. Lagu yang dinyayikan adalah lagu "Saya Tahu" yang ditulis oleh Prof Dr Normaliza, Ciptaan Universiti Putra Malaysia. Kalian nak tahu apa lakonan kumpulan Langgar Production, jangan segan dan malu untuk tekan link kat di atas. Ini adalah pertama kali aku melakonkan watak sebagai seorang penyanyi. Walaupun pada awalnya, aku janggal.. namun apakah daya aku untuk mengatakan 'tidak'. Tempat pertama dilakukan di salah seorang rumah ahli kumpulan bertempat di Kajang. Manakala lokasi penggambaran kedua adalah di IOI City Mall. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.