Wednesday, December 11, 2019

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat


Assalamualaikum buat rakan-rakan BLM sekalian. Pejam celik pejam celik dah sampai penghujung semester. Minggu pertama bermulalah pemilihan ahli kumpulan bagi subjek Multimedia dalam Bahasa. Pada awalnya, aku sungguh tidak menyangka yang aku akan satu kumpulan yang majoritinya kaum Adam daripada kaum Hawa. Setiap ahli kumpulan terdiri daripada 11 orang ahli. Al kisahnya bermulalah suka duka seramai 11 orang ahli di bawah nama  “Langgar Production”.


Pertama, aku ingin mengucapkan Terima Kasih kepada Prof Dr Normaliza kerana telah mengajar aku ada apa dengan ‘Multimedia dalam Bahasa’. Prof nak tahu tak, sebelum saya mengambil subjek Multimedia ini, saya sejujurnya tidak mahir akan aplikasi dalam Media Sosial melainkan hanya whatsapp dan media sosial yang lain saya kurang aktif termasuklah Instagram dan Facebook, ini tidak terkira dengan Twitter dan media sosial yang lain. Setelah saya mengambil subjek Multimedia dalam Bahasa ini, banyak ilmu yang saya pelajari daripada Prof dan En Akmal. Saya memohon keredhaan dan keberkataan di atas segala ilmu yang telah dicurahkan sepanjang satu semester ini. Prof doakan saya dan rakan BLM yang lain berjaya dan dapat A semua ye Prof.


Alhamdulillah, sepanjang 14 minggu aku dan rakan-rakan yang lain berjaya menyelesaikan segala tugasan yang telah diberikan. Penat dan lelah tu memang tak yah cakap laa.. Minggu berganti minggu kami satu kumpulan dibekalkan dengan pelbagai tugasan untuk membuat penggambaran  sama ada dalam kampus mahu pun luar kampus. Terlalu banyak tugasan yang diberikan, namun kami dapat menyelesaikan segala tugasan yang diberikan dengan baik. Buat ahli kumpulan Langgar Production, terima kasih atas semua sumbangan kalian sepanjang perkenalan kita walaupun sekejap. Semoga ukhwah yang terbina kekal terjalin. Hehee. Sayang kalian semua. 

                                   



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.